گروه ادبی بداهه

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به گروه ادبی بداهه است.

استفاده از اشعار وبلاگ بدون ذکر منبع شرعاً حرام و قانوناً جرم می باشد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
گروه ادبی بداهه ... صفحه ما در اینستاگرام 0bedahe0 ... برای دریافت برنامه جلسات شعر، کلمه بداهه را به 50002460650 ارسال نمایید

تعطیل تر از اینهمه جمعه منم آقا

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۴ ب.ظ

آتش به نیستان و من انگار نه انگار
امواج خروشان و من انگار نه انگار

دلگیرتر از اینهمه جمعه منم آقا
تو سر به گریبان و من انگار نه انگار

دنیا ز فراق تو پر از جوش و خروش است
بی حد شده عصیان و من انگار نه انگار

هر روز به زخم دلت آتش زدم افسوس
چشمان تو گریان و من انگار نه انگار

گویا شد عوض جای من و منتظر ای داد
یوسف شده حیران و من انگار نه انگار

عالم همه در فتنه و جنگیست گرفتار
دنیا شده ویران و من انگار نه انگار

انگار نه انگار تو را هیچ ندیدم
تو حضرت جانان و من انگار نه انگار

گفتند غریبی و دلت خون و پر آه است
موی تو پریشان و من انگار نه انگار

هر لحظه رود در پی ایام دریغا
عمرم چه شتابان و من انگار نه انگار

شب خواب ندارند دگر مردم غزه
از بیم و غم جان و من انگار نه انگار

حتی در و دیوار بقیع از تو بخواهند
یک گنبد و ایوان و من انگار نه انگار



برای مشاهده چگونگی شکل گیری شعر اینجا کلیک کنید


  • ۹۳/۰۵/۱۸
  • گروه ادبی بداهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی