گروه ادبی بداهه

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به گروه ادبی بداهه است.

استفاده از اشعار وبلاگ بدون ذکر منبع شرعاً حرام و قانوناً جرم می باشد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
گروه ادبی بداهه ... صفحه ما در اینستاگرام 0bedahe0 ... برای دریافت برنامه جلسات شعر، کلمه بداهه را به 50002460650 ارسال نمایید

فی البداهه رفت وآمد میکنی در خاطرم

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۵ ب.ظ

فی البداهه رفت وآمد میکنی در خاطرم

فی البداهه آمدی و فی البداهه میروی


فی البداهه طرح خود را در نگاهم میزنی

فی البداهه چشم میبندی و بی من میروی


فی البداهه پلک خود را بسته و وا میکنی

فی البداهه عاشقم کردی و حالا می روی


فی البداهه محو رویت می شوم

فی البداهه آبرویم می بری


فی البداهه بوسه ای بر روی صورت میزنی

فی البداهه جای انگشتت به رویم میروی


فی البداهه اتشی انداختی در جان من

ارزویم امدی و ارزویم میروی


فی البداهه با صدایت مست و آرام میشوم

وقت رفتن فی البداهه تازه هوشیار میشوم


فی البداهه گوشه ی چشمی به من انداختی

فی البداهه جان من را در پی خود می بری


فی البداهه شعر ها از دل تراوش میکند

فی البداهه شاعرم کردی و حالا میروی


آمـــدی و فی الــبداهه گفــتــی و مــسـتت شدم

بی وفا حالا که من محتاجتم، تو فی البداهه میروی


فی البداهه مست رویت گشته ام این روزها

یک دو روزی صبر کن ارام جانم ، میروی


فی البداهه در میان خنده هایم آمدی

فی البداهه در هوای اشکهایم میروی


فی البداهه میروم بلکه تو هم آرام شوی

فی البداهه آمدی، اما تو کم کم می روی


اینکه من بارانی ام در غم ، تو هم اشکی بریز

صاحب کاشانه ام بودی و حالا میروی


فی البداهه فی البداهه فی البداه آمدی

فی البداهه فی البداهه فی البداه میروی


فی البداهه در میان موی و آغوشت بُدم

فی البداهه دیدمت با یار دیگر می روی


مویه را در نای و بیدادی به تارم گفته ام

هم زبان دیگر مرو ، جان را ببر گر میروی


برای مشاهده چگونگی شکل گیری شعر اینجا کلیک کنید.

  • ۹۲/۰۴/۲۵
  • گروه ادبی بداهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی