گروه ادبی بداهه

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به گروه ادبی بداهه است.

استفاده از اشعار وبلاگ بدون ذکر منبع شرعاً حرام و قانوناً جرم می باشد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
گروه ادبی بداهه ... صفحه ما در اینستاگرام 0bedahe0 ... برای دریافت برنامه جلسات شعر، کلمه بداهه را به 50002460650 ارسال نمایید

نه تو شبیه هیچ کس دیگری نه من

سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۷ ق.ظ

نه تو شبیه هیچ کس دیگری نه من-
-حق دارم انتخاب کنم مثل دیگران

حاضر نمی شوم شب آرام ماه را
تقدیم افتاب کنم مثل دیگران

مرگا به من اگر که تو را لحظه ای فقط
کمتر ز جان، خطاب کنم مثل دیگران

"من تشنه ی وصال تو ام" جمله بدی است
گر رو سوی سراب کنم مثل دیگران

در بند چشم های تو چیزی نمی دهند
تا من هم اعتصاب کنم مثل دیگران

چشمان سبز رنگ تو اصحاب فتنه اند
می ترسم انقلاب کنم مثل دیگران

تا یاورم تویی به خدا این جسارت است
روی خودم حساب کنم مثل دیگران



برای مشاهده چگونگی شکل گیری شعر اینجا کلیک کنید.

  • ۹۲/۰۹/۲۶
  • گروه ادبی بداهه

نظرات  (۱)

  • نفیسه سادات موسوی ایرایی
  • میترسم انقلاب کنم مثل دیگران ...
    چقدر این شعره زیبا بود . دم همه گرم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی