گروه ادبی بداهه

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به گروه ادبی بداهه است.

استفاده از اشعار وبلاگ بدون ذکر منبع شرعاً حرام و قانوناً جرم می باشد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
گروه ادبی بداهه ... صفحه ما در اینستاگرام 0bedahe0 ... برای دریافت برنامه جلسات شعر، کلمه بداهه را به 50002460650 ارسال نمایید

گاهی دلم پر می کشد تا آستان دوست

يكشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ب.ظ

گاهی دلم پر می کشد تا آستان دوست
من می روم، بی بال و پر تا آسمان دوست


از این جهان خالی از احساس ای مردم
راه زیادی هست حتما تا جهان دوست

گاهی شبیه کودکی وابسته می گردم
تا من بگیرد در بغل این مهربان ِ دوست

در تنگای سینه چون یک ماهی تشنه
دنبال رودم تا رسم بر بیکران دوست

چشمش گواه عشق بود اما زبانش نه...
میخوانم این انکارها را از زبان دوست

گاهی زمین و آسمان یک نقطه می گردند
وقتی که من گم می شوم در کهکشان دوست

پاییزی ام اما به امید بهارم من
تا سبزگردد شاخه ساران خزان دوست

من مرغکی دل خسته ام ، زخمی ِطوفانم
بی لانه ام، دل بسته ام بر آشیان دوست

وقتی که افتادم درون چاه دلتنگی
چنگی زدم با نام او بر ریسمان دوست

آهوی افتاده به دام گرگ را دیدی؟؟؟
سرگشته میچرخد برای حفظ جان دوست

میخواهمت چندان که حتی باورت هم نیست
مانند سربازی به جمع کشتگان دوست




برای مشاهده چگونگی شکل گیری شعر اینجا کلیک کنید

  • ۹۳/۰۵/۱۹
  • گروه ادبی بداهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی