گروه ادبی بداهه

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به گروه ادبی بداهه است.

استفاده از اشعار وبلاگ بدون ذکر منبع شرعاً حرام و قانوناً جرم می باشد.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
گروه ادبی بداهه ... صفحه ما در اینستاگرام 0bedahe0 ... برای دریافت برنامه جلسات شعر، کلمه بداهه را به 50002460650 ارسال نمایید

شعرے نمی خـــواهم بگویم، وقتے تو شعر نــــاب هستے
وقتے نگــاهت گرم، گیرا، ... وقتے خودت جذاب هســتے!!


وقتی که دنیای غزل ها در پیش چشم تو حقیرند
وقتی که در تاریکی شب تمثیل یک مهتاب هستے

من سالها چشم انتظارم ، شبها امیدم دیدن توست
ماهی ندارد آسمانم ، بانو گمانم خواب هستی...

من یک کویر خشک بی بار، تو ابر باران زای عشقی
من تشنه ای در راه مانده ، تو یک قنات آب هستی

من یک روانی کم اعصاب ... عشقت مرا دیوانه کرده
نام تو تسکین است بانو ... آرامش اعصاب هستی

احساس خوب و دلپذیریست، حسی که مابین منو توست
این اشتراک ناب زیباست، تو مثل من بی تاب هستی



برای مشاهده چگونگی شکل گیری شعر اینجا کلیک کنید

  • ۹۳/۰۷/۱۶
  • گروه ادبی بداهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی